مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 بهمن 1398 ساعت 15:102020-02-19سياسي

در حمایت از لیست وحدت، الهه راستگو، فاطمه صدر و فیروزه رادفر انصراف دادند


جمعی از کاندیداهای انتخابات مجلس یازدهم، به دلیل حمایت از لیست ارائه شده از طرف شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی موسوم به «لیست وحدت» ، به صورت دسته جمعی از کاندیداتوری انتخابات انصراف دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، جمعی از کاندیداهای انتخابات مجلس یازدهم، به دلیل حمایت از لیست ارائه شده از طرف شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی موسوم به لیست وحدت ، به صورت دسته جمعی از کاندیداتوری انتخابات انصراف دادند.

فاطمه صدر، فیروزه رادفر، عاطفه خادمی، الهه راستگو، فرشته حشمتیان، شکیبا محبی، الهام اکبری، عاطفه مروی هستند که از کاندیداهای مجلس شورای اسلامی انصراف داده و ضمنا از بیانیه کناره گیری کبری خزعلی نیز حمایت کرده اند.

متن بیانیه خزعلی به شرح ذیل است:  بسمه تعالی انصراف برای وحدت و ائتلاف کاندیداهای انقلابی مجلس شورای اسلامی وَأَطِیعُوا اللَّهَ وَرَسُولَهُ وَلَا تَنَازَعُوا فَتَفْشَلُوا وَتَذْهَبَ رِیحُکُمْ  وَاصْبِرُوا  إِنَّ اللَّهَ مَعَ الصَّابِرِینَ و همه پیرو فرمان خدا و رسول باشید و هرگز راه اختلاف و تنازع نپویید که در اثر تفرقه ترسناک و ضعیف شده و قدرت و عظمت شما نابود خواهد شد، بلکه همه باید یکدل، پایدار و صبور باشید، که خدا همیشه با صابران است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در حمایت از لیست وحدت، الهه راستگو، فاطمه صدر و فیروزه رادفر انصراف دادند

در حمایت از لیست وحدت، الهه راستگو، فاطمه صدر و فیروزه رادفر انصراف دادند