مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 بهمن 1398 ساعت 15:252020-02-19پزشكي

واکسینه شدن 19 هزار کودک در برابر فلج اطفال در جنوب غرب خوزستان


معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی آبادان از واکسینه شدن نزدیک به 19 هزار کودک در برابر فلج اطفال در محدوده فعالیت این دانشکده خبر داد.

- دکتر آرش یلالی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: از جمعیت 34 هزار نفر تا به امروز نزدیک به 19 هزار کودک واکسینه شدند.

وی در همین خصوص افزود: از تعداد یاد شده نزدیک به 7 هزار و 200 کودک در آبادان، 4 هزار و 260 کودک در خرمشهر و نزدیک به 7 هزار و 200 کودک هم در شادگان بودند.

معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی آبادان درصد کل کودکان واکسینه شده را در کل دانشکده علوم پزشکی آبادان تا امروز قریب به 54 درصد عنوان کرد و گفت: درصد افراد واکسینه شده در آبادان بیش از 53 درصد، در خرمشهر نزدیک به 55 درصد و در شادگان بیشتر از 77 درصد بوده است.

وی بیان کرد: والدین بدانند این واکسن تزریقی است و قطره خوراکی واکسن مرحله دیگری از طرح است و هیچ کارشناسی برای واکسینه کردن کودکان یادشده در این طرح، به منازل مراجعه نمی کند و شهروندان مراقب سوءاستفاده های احتمالی در این خصوص باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، کودکان متولد یکم فروردین سال 95 تا ابتدای خرداد سال 97 در این طرح واکسینه خواهند شد.

گفتنی است که این طرح تا پایان امسال ادامه خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسینه شدن 19 هزار کودک در برابر فلج اطفال در جنوب غرب خوزستان

واکسینه شدن 19 هزار کودک در برابر فلج اطفال در جنوب غرب خوزستان