مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 بهمن 1398 ساعت 15:502020-02-19بين الملل

رزمناو ضد زیردریایی نامریی به یگان دریایی هند پیوست


در بحبوحه رقابت های تسلیحاتی میان چین و هند برای حفظ قدرت مسلط، نیروی دریایی هند رزمناو ضد زیردریایی را به ناوگان دریایی خود در اقیانوس هند افزوده تا نیروی دریایی خود را تقویت کند.

- رزمناو ضد زیردریایی "نامریی" به یگان دریایی هند پیوست در بحبوحه رقابت های تسلیحاتی میان چین و هند برای حفظ قدرت مسلط، نیروی دریایی هند رزمناو ضد زیردریایی را به ناوگان دریایی خود در اقیانوس هند افزوده تا نیروی دریایی خود را تقویت کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، چین حدود 20 ناو در مدت یک سال به نیروی دریایی خود افزوده در حالیکه هند تنها یک یا دو ناو در سال به نیروی دریایی خود اضافه کرده است.

در دسامبر 2019، چین سه ناو ضد دریایی به نیروی دریایی خود اضافه کرد.

کشتی سازی دولتی هند این رزمناو را به نیروی دریایی اضافه کرده و مدعی است که این رزمناو قابلیت خنثی سازی زیردریایی های دشمن را با تسلیحاتی چون اژدر و راکت دارد.

این ناو قابلیت فعالیت در اقیانوس های پر عمق را دارد.

این کمپانی دولتی کشتی سازی با اعلام اینکه قابلیت رادارگریزی این رزمناو آن را در مقابل دید دشمن هم از بالا و هم زیر سطح دریا نامریی می کند، اعلام کرد: این رزمناوها، هند را در زمره کشورهایی با توانایی ساخت ناوهای ضد رادار قرار می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رزمناو ضد زیردریایی نامریی به یگان دریایی هند پیوست

رزمناو ضد زیردریایی نامریی به یگان دریایی هند پیوست