مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 بهمن 1398 ساعت 17:062020-02-19سياسي

رقابت های زنانه در فضای انتخاباتی اصفهان


رقابت میان نامزدهای انتخاباتی در کلانشهر اصفهان که مرکز شهرستان اصفهان به شمار می آید و پرجمعیت ترین شهر استان است، به گام های نهایی خود نزدیک شده و فضای خیابان ها و اماکن عمومی را در برگرفته است.

از میان حدود 111 نامزد انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان اصفهان، دست کم 15 نفر زن هستند که در بین آنها چهره های مختلفی از نمایندگان فعلی مجلس تا ادوار گذشته گرفته تا استادان دانشگاه و کارشناسان مختلف به چشم می خورد.

در این میان، تبلیغات چند نامزد زن در این کلانشهر که تعدادی از آنها برای مردم شناخته تر شده هستند، بیشتر به چشم می خورد، از تابلوها و بنرهای بزرگ تبلیغاتی گرفته تا بروشورها و تراکت های پخش شده در سطح شهر.

در تبلیغات شهری این نامزدها که نماینده جامعه زنان اصفهانی هستند، شعارهای زیادی به چشم نمی خورد بلکه بیشتر محتوای آنها مربوط به تحصیلات دانشگاهی و سابقه فعالیت آنها در سال های گذشته است.

نام این نامزدهای زن در برخی تبلیغات به صورت مجزا و در برخی دیگر به صورت گروهی با تعداد دیگری از نامزدهای مرد به چشم می خورد، هرچند برخی از آنها نیز همراه با خویشاوندان خود اقدام به تبلیغ کرده اند.

نامزدهای انتخاباتی در اصفهان از امکانات مخابراتی نیز استفاده و با ارسال پیامک به مشترکان تلفن همراه در باره همایش های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقابت های زنانه در فضای انتخاباتی اصفهان

رقابت های زنانه در فضای انتخاباتی اصفهان