مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 بهمن 1398 ساعت 19:152020-02-19سياسي

توصیه های انتخاباتی آیت الله ملک حسینی به مردم کهگیلویه وبویراحمد


در آستانه برگزاری انتخابات مجلس، نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری توصیه هایی را خطاب به مردم استان بیان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی در حاشیه جلسه تفسیر نهج البلاغه افزود: انتخابات نزدیک است و مردم ایران پای صندوقهای رأی خواهند رفت و باز شکوه و عزت دیگری را رقم خواهد زد و دشمنان را که نمی خواهند نظام ما کشور ما و جامعه ما آبرو پیدا کند آنها را شکست خواهیم داد و رسوا خواهیم کرد.

وی بیان داشت: استان ما همیشه در این حضور زبانزد بوده و امسال هم همچون گذشته خواهد بود انشالله.

آیت الله ملک حسینی با بیان اینکه اما باید به نکاتی دقت کنیم، تصریح کرد: یک رأی که می دهم یا نماینده شدن یک نفر آنقدر ارزش ندارد که من دینم را ببازم و اینکه دوم تهمت، تخریب توهین چه به انسان و چه به عشیره، یا طایفه همه اینها آخرت سوز است.

وی افزود: انتخابات تمام می شود اما پیامد حرفهای من و شما، پایان نمی یابد و اگر خدای ناکرده حرفهای ما کینه هایی را در جامعه ماندگار کند، با پایان انتخابات این کینه ها پایان نمی پذیرد و آنقدر ارزش ندارد که ما ببازیم تا فرد دیگری ببرد.

آیت الله ملک حسینی اظهار داشت: نکته ای که باز باید به آن دقت کنیم این است که به هم احترام بگذاریم، به منطقه هم، به محله هم، به ایل هم، به طایفه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه های انتخاباتی آیت الله ملک حسینی به مردم کهگیلویه وبویراحمد

توصیه های انتخاباتی آیت الله ملک حسینی به مردم کهگیلویه وبویراحمد