مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 اسفند 1398 ساعت 05:152020-02-20سياسي

رمز تحقق گام دوم انقلاب در شیوه گفتمان سازی اهداف نظام قرار دارد


محمدجواد نیک روش چهارشنبه شب در جمع اعضای بسیج استادان مراکز آموزش عالی یزد افزود: این بیانیه بسیار کامل با اشاره به دستاوردهای 40 ساله نظام، وظایف همه را در تداوم راه و آرمان های انقلاب به خوبی تبیین و ترسیم کرده است.

وی ادامه داد: دانشگاهیان به خصوص استادان بسیجی و فعالان فرهنگی باید برای اجرای ابعاد این بیانیه مهم بیش از گذشته نسبت به تبیین آن و انتقال اهداف نظام به مردم خصوصا نسل جوان اقدام کنند.

رییس بسیج دانشجویی کشور تاکید کرد: تاکنون در این راستا اقدام های خوبی توسط تشکل های فرهنگی و دانشجویی در ایران برداشته شده است ولی به خاطر اهمیت موضوع باید تلاش مضاعف توسط همه علاقه مندان به نظام و انقلاب صورت گیرد.

نیک روش، در ادامه یاد و خاطره شهید سلیمانی و شهدای جبهه مقاومت را گرامیداشت و بر شناخت مسیر آنها و گفتمان سازی ایستادگی در برابر دشمنان قسم خورده انقلاب تاکید کرد.

وی به اهمیت حضور استادان دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی در صحنه های مختلف انقلاب به عنوان یک ضرورت اجتماعی و فرهنگی یاد کرد و اظهارداشت: باید برای تقویت نظام اسلامی همواره گوش به فرمان مقام معظم رهبری بود و در این مورد اقدام کرد.

رییس بسیج دانشجویی همچنین به اهمیت میزان مشارکت مردم و دانشگاهیان در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رمز تحقق گام دوم انقلاب در شیوه گفتمان سازی اهداف نظام قرار دارد

رمز تحقق گام دوم انقلاب در شیوه گفتمان سازی اهداف نظام قرار دارد