مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 اسفند 1398 ساعت 05:252020-02-20اقتصادي

شبکه اصلی و فرعی پایاب سد گیوی همزمان اجرا می شود


وحید کنعانی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: عملیات اجرایی شبکه آبیاری پایاب سد گیوی با مشارکت بانک کشاورزی و بانک سپه آغاز شده و با تکمیل و راه اندازی این پروژه علاوه بر رشد و شکوفایی بخش کشاورزی ،اشتغال بیشتری در این منطقه ایجاد و منجر به مهاجرت معکوس خواهد شد.

وی بیان کرد: تکمیل پایاب سد گیوی که تحقق آن فرصت های عظیم اشتغال و سرمایه گذاری را در این شهرستان فراهم می کند به دو هزار و 200 میلیارد ریال اعتبار نیاز داشت که با پیگیری های لازم تامین شد.

فرماندار کوثر با اشاره به اینکه این شهرستان داشته های ارزشمند خدادادی از طبیعت دلپذیر و موقعیت جغرافیایی کم نظیر گرفته تا چشمه های آب معدنی و باغ های زیبا با انواع میوه های مرغوب را در خود جای داده است، افزود: این قابلیت ها زمینه بکری را برای سرمایه گذاری در حوزه گردشگری این شهرستان فراهم کرده است.

کنعانی اضافه کرد: آب گرم معدنی گیوی، دریاچه سد گیوی و رودخانه ای که این سد روی آن بسته شده و نیز غار یخکان که در حوالی آن واقع است با مناظر و چشم اندازهای دلپذیر اطراف خود یک مثلت مهم گردشگری را در منطقه ایجاد کرده است.

او بیان کرد: دریاچه سد در پایین آب گرم معدنی گیوی واقع شده و بطورکامل مشرف بر دریاچه و رودخانه گیوی چای است و به شکل یک مجموعه ، چشم انداز کم نظیری را برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شبکه اصلی و فرعی پایاب سد گیوی همزمان اجرا می شود

شبکه اصلی و فرعی پایاب سد گیوی همزمان اجرا می شود