مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 اسفند 1398 ساعت 07:062020-02-20سياسي

ورامین دیشب نخوابید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، حوزه انتخابیه ورامین، پیشوا و قرچک در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی یک نماینده در مجلس دارد و طرفداران 23 نامزد این دوره از انتخابات تلاش داشتند تا با به دست گرفتن فضای تبلیغاتی، گوی سبقت را از سایر رقبا بربایند.

شب گذشته تعداد زیادی از طرفداران نامزدهای انتخابات مجلس با اجتماع مقابل ستادهای تبلیغاتی، با پخش پوستر و تراکت برای نامزد مورد نظر خود تبلیغ می کردند.

عده ای از جوانان ورامینی نیز با پخش خودکار و برچسب هایی که اسم نامزد انتخاباتی بر روی آن حک شده بود، تلاش داشتند تا از اندک زمان باقی مانده تا 8 صبح روز پنجشنبه که زمان پایان تبلیغات انتخاباتی است استفاده کرده و ضمن افزایش میزان مشارکت مردمی، بر سبد آرای خود بیافزایند.

نیمه شب گذشته، طرفداران یکی از نامزدهای انتخابات مجلس با راه انداختن کاروان خودرویی، با به صدا در آوردن بوق ماشین ها، تلاش داشتند که نظرها را به خود جلب نمایند که البته این اقدام که در ساعت یک بامداد صورت گرفت، با اعتراض مردم مواجه شد.

در و دیوار شهر ورامین نیز از شب گذشته تا کنون، مملو از تراکت ها و پوسترهایی شده که توسط طرفداران نامزدهای انتخاباتی چسبیده شده است، دیوارها، پست های برق و مخابرات، تیرهای برق، پل های عابر پیاده و علائم راهنمایی و رانندگی از گزند پوستره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورامین دیشب نخوابید

ورامین دیشب نخوابید