مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 اسفند 1398 ساعت 07:302020-02-20پزشكي

تاکید مجدد دانشگاه علوم پزشکی اصفهان: هیچ موردی از بیماری کرونا نداریم


برای مقابله با ابتلا به ویروس کرونا باید ضمن رعایت بهداشت فردی از تماس مستقیم با فرد مشکوک به سرماخوردگی یا آنفلوآنزا ممانعت کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرضا، روز گذشته رییس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت بهداشت خبر از دو مورد مثبت ابتلا کرونا ویروس در قم خبر داد.

قاسم جان بابایی، معاون درمان وزارت بهداشت درمان و آموزشی پزشکی نیز در خصوص انتشار خبر فوت دو نفر بر اثر ابتلا به کرونا ویروس در قم گفت، این ویروس به خاطر شرایط مسری بودن امکان درگیر شدن بالایی دارد و طبق پیش بینی ها در کشور ما ورود پیدا کرده است؛ دو مورد تشخیص اولیه این بیماری مثبت بوده و آزمایش ژنتیک و تشخیص نهایی در حال بررسی است.

هیچ موردی از بیماری کرونا در اصفهان گزارش نشده است چندی پیش نیز یک مورد ابتلاء مشکوک به بیماری کرونا در اصفهان گزارش شد، این فرد از کارکنان فرودگاه اصفهان بود که با علایم تب و سرفه مورد معاینه و بررسی قرار گرفت و با توجه به این که مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا بود به منظور احتیاط در بیمارستان بستری شد، اما پس از گرفتن آزمایش های لازم از این فرد و به سبب از بین رفتن کامل علایم بیماری ازجمله تب وی از بیمارستان مرخص شد و تاکنون هیچ موردی از بیماری کرونا در اصفهان گزارش نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید مجدد دانشگاه علوم پزشکی اصفهان: هیچ موردی از بیماری کرونا نداریم

تاکید مجدد دانشگاه علوم پزشکی اصفهان: هیچ موردی از بیماری کرونا نداریم