مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 اسفند 1398 ساعت 07:302020-02-20بين الملل

کشته شدن 2 کارمند آکسفام به دست شورشیان سوریه


سازمان بین المللی امدادرسانی آکسفام از کشته شدن دو تن از کارمندان و زخمی شدن یک عضو داوطلب آن در حمله افراد مسلح در استان درعا در جنوب سوریه خبر داد.

- سازمان بین المللی امدادرسانی "آکسفام" از کشته شدن دو تن از کارمندان و زخمی شدن یک عضو داوطلب آن در حمله افراد مسلح در استان درعا در جنوب سوریه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه مصری الیوم السابع، آکسفام در بیانیه ای اعلام کرد، حمله روز چهارشنبه بین منطقه نوی و الیادوده در حومه غربی درعا رخ داد زمانی که خودروی حامل تیم این سازمان از سوی افراد مسلحی که تاکنون هویت شان مشخص نشده، در معرض حمله قرار گرفت.

این حمله منجر به کشته شدن وسام هزیم، مسؤول دفتر آکسفام و عادل الحلبی، راننده این دفتر و نیز زخمی شدن یکی از دواطلبان سازمان شد.

آکسفام اعلام ضمن تسلیت به مناسبت کشته شدن این دو نفر، این حمله را محکوم کرد و از تمامی طرف ها خواست امنیت کارمندان امدادی فعال در سوریه را تضمین کنند.

آکسفام دربرگیرنده 17 موسسه خیریه است که در بیش از 90 شهرک در زمینه مبارزه با فقر و عدم برابری در سوریه با هماهنگی هلال احمر این کشور فعالیت دارد.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشته شدن 2 کارمند آکسفام به دست شورشیان سوریه

کشته شدن 2 کارمند آکسفام به دست شورشیان سوریه