مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 اسفند 1398 ساعت 07:362020-02-20سياسي

بروجردی ها آماده خلق حماسه سیاسی دشمنان نظام را مایوس می کنیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، دوم اسفند ماه روز خلق حماسه سیاسی دیگری در صفحه انقلاب و افزوده شدن برگ زرینی به تاریخ جمهوری اسلامی ایران است که مردم بروجرد نیز همانند دیگر ملت ایران با حضور خود در پای صندوق های رأی و انتخاب فردی اصلح بار دیگر با آرمان های امام راحل (ره) و انقلاب بیعت می کنند و پوزه دشمنان این آب و خاک را بر زمین میمالند.

مردم ایران آگاه به نقشه های شوم دشمنان هستند سحر خدابنده لو همشهری بروجردی در رابطه با حضور مردم در روز انتخابات دوم اسفند ماه در گفت و گو با خبرنگار مهر گفت: پس از گذشت چهل و یک سال از پیروزی انقلاب مردم همچنان با تاسی به رهنمودهای مقام معظم رهبری به دنبال تحقق اهداف نظام و انقلاب هستند و برای رسیدن به آنها باید نسبت به همه حساسیت های موجود و توطئه های دشمنان واقف باشیم.

وی افزود: امسال نیز دشمنان تصور می کنند با توجه به وجود مشکلات اقتصادی مردم ایران از شرکت در انتخابات دلسرد شده اند.

این شهروند بروجردی تصریح کرد: مردم ایران آگاه به نقشه های شوم دشمنان بوده و هرگز در زمین حریف بازی نخواهند کرد و تا پای جان از این آب و خاک محافظت خواهند کرد.

بروجردی ها با حضور در پای صندوق رأی در سرنوشت و آینده شهر و منطقه خود سهیم می شوند مجید عرب انواری دیگر همشهری بروجردی نیز در این رابطه اظهار داشت: حضور در پای ص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بروجردی ها آماده خلق حماسه سیاسی دشمنان نظام را مایوس می کنیم

بروجردی ها آماده خلق حماسه سیاسی دشمنان نظام را مایوس می کنیم