مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 اسفند 1398 ساعت 07:502020-02-20سياسي

نگرانی از جمعیت بالای حاشیه نشین و اتباع بیگانه در فارس


رییس کل دادگستری فارس با اشاره به اینکه در این استان به اندازه جمعیت بعضی استان های کشور، اتباع بیگانه و حاشیه نشین دارد، از این موضوع ابراز نگرانی کرد.

- ایسنا/فارس رییس کل دادگستری فارس با اشاره به اینکه در این استان به اندازه جمعیت بعضی استان های کشور، اتباع بیگانه و حاشیه نشین دارد، از این موضوع ابراز نگرانی کرد.

حجت الاسلام والمسلمین سید کاظم موسوی پنج شنبه یکم اسفند در کارگاه دادرسی ویژه اطفال و نوجوانان با موضوع کودک و نوجوانان متاثر از مهاجرت تاکید کرد که در دوران تحول قوه قضاییه از ظرفیت قضات بیش از گذشته استفاده شود.

او با بیان اینکه 16 طرح تحولی با سر فصل های مشخص به معاونت حقوقی قوه قضاییه ارسال کرده ایم، افزود: امروز استان فارس به اندازه جمعیت بعضی از استان های کشور دارای اتباع بیگانه و حاشیه نشین است.

رییس کل دادگستری فارس با بیان اینکه بسیاری از کودکان اتباع بیگانه غیرمجاز و حاشیه نشین در معرض آسیب و جرائم مختلف قرار دارند، تاکید کرد: ملاک و معیارهای اسلامی در حقوق کودکان اعمال شود.

به گفته موسوی، نواقص و مشکلات زیادی در حوزه کودکان و نوجوانان وجود دارد که باید با برنامه ریزی مدون و حضور دستگاههای متولی مانند نیروی انتظامی و شهرداری، برای رفع آنها تلاش شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگرانی از جمعیت بالای حاشیه نشین و اتباع بیگانه در فارس

نگرانی از جمعیت بالای حاشیه نشین و اتباع بیگانه در فارس