مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 اسفند 1398 ساعت 08:402020-02-20سياسي

هر کسی مردم را به عدم حضور در انتخابات تشویق کند، ظلم کرده است


هر کسی در فضای انتخابات سعی کند مردم را ناامید و مردم را به عدم حضور در انتخابات تشویق کند و این حق را از مردم بگیرد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، علی دهقان دبیر اتحادیه دفتر تحکیم وحدت در نشستی که با عنوان جنبش دانشجویی و انتخابات مجلس یازدهم در این خبرگزاری برگزار شد؛ گفت: یکی از وظایف جنبش دانشجویی این است که مقدمات شناخت کاندیدای اصلح را فراهم کند.

وی افزود: عملکرد برخی از کاندیداها مشخص است یعنی در گذشته مسئولیت های داشته اند که می توان با بررسی موضع گیری ها و اقداماتشان به عملکردشان پی برد، اینجا جنبش دانشجویی در قبال این موضوع وظایفی دارد که باید این وظایف را انجام دهد و ویژگی های کاندیدای اصلح را برای مردم تبیین کند.

دبیر دفتر تحکیم وحدت اضافه کرد: جنبش دانشجویی برای مردم و در درجه اول برای گروه های نخبه و فضای دانشگاه نقش تبیینی دارد و باید این وظیفه را بخوبی انجام دهند.

دهقان تاکید کرد: به نظر بنده در ایام انتخابات جنبش دانشجویی باید یک نقش نظارتی، ریزبینانه، دقیق و موشکافانه نسبت به حرف ها بیانات و مواضع کاندیداها داشته باشد تا بتواند وظیفه ای که بر عهده دارد را به درستی انجام دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هر کسی مردم را به عدم حضور در انتخابات تشویق کند، ظلم کرده است

هر کسی مردم را به عدم حضور در انتخابات تشویق کند، ظلم کرده است