مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 اسفند 1398 ساعت 09:152020-02-20فناوري

نظارت بر شبکه های اجتماعی رمز حفظ جامعه از گزند شایعات


برای حفظ جامعه از گزند شایعات و بی اخلاقی های حاصل از استفاده نامناسب از شبکه های اجتماعی نظارت بر این شبکه ها الزامی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک،انسان ها در طول تاریخ از شیوه های بسیاری برای برقراری ارتباط با یکدیگر استفاده کرده اند.

صرف نظر از ارتباطات حضوری و چهره به چهره، انسان ها در گذشته های دور برای رساندن پیام خود به دیگران از دود و طبل و اسب های تندرو استفاده می کردند.

  اختراع برق و به دنبال آن اختراع تلگراف و پس از مدتی اختراع تلفن جهشی در شیوه ارتباطات ایجاد کرد.

سال ها گذشت و دانش بشری با پیشرفت تکنولوژی در برقراری شیوه های نوین ارتباطی به پیشرفت های چشمگیری رسید، امروزه با همه گیر شدن اینترنت ارتباط جمعی شکل دیگری پیدا کرده است، اکنون رسانه های اجتماعی به جزیی جدایی ناپذیر از زندگی انسان ها تبدیل شده اند.

امروزه استفاده از پیام رسان ها به عنوان بخشی از ابزارهای ارتباطات جمعی در تمامی دنیا بسیار رایج است، در کشور ما نیز همگام با سایر نقاط جهان پیام رسان های بومی بسیاری طراحی شده و توسعه یافته اند به طوری که ما را بی نیاز از پیام رسان های خارجی مشابه کرده اند.

از جمله این پیام رسان های خارجی، اپلیکیشن تلگرام است، تعداد قابل توجهی از کاربران ایرانی این اپلیکیشن اقدام به به منظور حفظ حریم شخصی وجود دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظارت بر شبکه های اجتماعی رمز حفظ جامعه از گزند شایعات

نظارت بر شبکه های اجتماعی رمز حفظ جامعه از گزند شایعات