مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 اسفند 1398 ساعت 09:552020-02-20سياسي

شور و شوق رای اولی های مهابادی


اشتیاق بزرگ شدن و بلوغ سیاسی و حس خوب اثرگذاری در سرنوشت و آینده کشور، هیجان و شوق وصف ناپذیری را در میان جوانان و به ویژه رای اولی ها ایجاد کرده است و آنان را فارغ از هر حاشیه ای برای مشارکت در سرنوشت خود سوق می دهد.

رای اولی ها که فردا حضور در نخستین مشارکت سیاسی خود را در قالب انتخابات مجلس شورای اسلامی تجربه خواهند کرد، در محافل انتخاباتی حضوری پررنگ دارند و قصد دارند با آگاهی کامل نامزد اصلح خود را انتخاب و روانه مجلس کنند.

بر اساس قانون در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تمامی کسانی که متولد 2 اسفند 1380 و قبل از آن هستند با در دست داشتن اصل شناسنامه و شماره ملی می توانند در انتخابات شرکت کنند.

خبرگزاری ایرنای دفتر مهاباد با حضور در مدارس دخترانه و پسرانه پایه یازدهم و دوازدهم این شهرستان که امسال برای اولین بار فرصت شرکت در انتخابات دارند، گزارشی با موضوع اهمیت شرکت در انتخابات، احساس اولین مشارکت سیاسی و معیارها و انتظار از نماینده مجلس شورای اسلامی را تهیه کرده است.

با شناخت کامل انتخاب کنیم یکی از رای اولی های مهاباد که دانش آموز پایه 12 رشته ریاضی دبیرستان شهدای این شهرستان است، گفت: امسال برای نخستین بار می توانم در پای صندوق رای حضور پیدا کنم و به همین خاطر تصمیم گرفته ام که با شناخت کامل در این جهاد ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شور و شوق رای اولی های مهابادی

شور و شوق رای اولی های مهابادی