مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 اسفند 1398 ساعت 10:152020-02-20ورزشي

50 درصد از ظرفیت فضاهای ورزشی کشور باید به بانوان اختصاص یابد


براساس دستورالعمل ابلاغی، مدیران کل ورزش و جوانان استان ها باید 50 درصد از ظرفیت موجود فضاهای ورزشی را در اختیار بانوان قرار دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مسعود سلطانی فر ظهر پنجشنبه در جریان سفر یک روزه خود به کردستان، در مراسم گرامیداشت ولادت دخت گرامی نبی مکرم اسلام و روز زن که ویژه بانوان شاغل در دستگاه های اجرایی استان برگزار شد، اظهار داشت: بنا بر دستوری که به مدیران کل داده شده باید 50 درصد ظرفیت فضاهای ورزشی به بانوان اختصاص داده شود.

وی به بحث حضور بانوان در مسابقات مختلف ورزشی به عنوان تماشگر نیز اشاره کرد و افزود: در حال حاضر در تمامی ورزش های سالنی مانند والیبال، بسکتبال، والیبال و هندبال حضور بانوان در ورزشگاه ها بلامانع است.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: تنها ممنوعیت حضور بانوان برای مسابقات فوتبال است که با توجه به فضای حاکم بر ورزشگاه ها و اینکه ممکن است شان و جایگاه بانوان توسط عده ای از تماشاگران رعایت نشود از ورود بانوان جلوگیری می شود و برای حل این مسئله نیز به دنبال برنامه فرهنگ سازی در جامعه هستیم تا بانوان در این رقابت ها نیز بتوانند حضور داشته باشند.

سلطانی فر در بخش دیگری از سخنان خود به بازدید از ورزشگاه شش هزار نفری 22 گولان سنندج اشاه کرد و یادآور شد: بعد از سال ها توقف پروژه 22 گولان، در دو سال ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

50 درصد از ظرفیت فضاهای ورزشی کشور باید به بانوان اختصاص یابد

50 درصد از ظرفیت فضاهای ورزشی کشور باید به بانوان اختصاص یابد