مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 اسفند 1398 ساعت 10:202020-02-20سياسي

بسیج امکانات دستگاه های امدادی و خدمات رسان همدان برای ایام نوروز


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان گفت: تمامی دستگاه های امدادی و خدمات رسان استان همدان باید توان و امکانات خود را در ایام نوروز بسیج کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مصطفی پناهنده پیش از ظهر پنج شنبه در نشست هماهنگی طرح نوروزی و کمیته حمل و نقل استان همدان با تأکید بر اینکه تمامی دستگاه های امدادی و خدمات رسان باید توان و امکانات خود را در ایام نوروز بسیج کنند، اظهار داشت: هر دستگاهی باید نماینده ثابتی برای ارائه خدمات معرفی کند.

وی با اشاره به اینکه باید هر گونه نقص فنی ناوگان تا قبل از فرا رسیدن ایام نوروز رفع شود، افزود: گشت های راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان 24 ساعته کنترل و رصد ناوگان جاده ای را بر عهده دارند و از تردد اتوبوس هایی که نقص فنی دارند، جلوگیری می شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان ادامه داد: در صورت تخلفات جاده ای کارت ناوبری ناوگان اتوبوسی معلق می شود.

وی یادآور شد: همچنین از جمله مواردی که در بحث اتوبوسی مهم بوده و موجب برخی تصادفات جاده ای می شود، حمل بار اضافی است که به دلیل عدم تقارن مناسب بار، موجب تصادف و واژگونی می شود بنابراین با اتوبوس های با بار بیش از ظرفیت در جاده ها، نیز برخورد می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیج امکانات دستگاه های امدادی و خدمات رسان همدان برای ایام نوروز

بسیج امکانات دستگاه های امدادی و خدمات رسان همدان برای ایام نوروز