مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 اسفند 1398 ساعت 11:002020-02-20سياسي

اصفهان از استان های فعال در پرورش اندام و بدنسازی است


رییس فدراسیون پرورش اندام و بدنسازی گفت: از آنجایی که مجمع با استعلام وزارتخانه برگزار شد، کاندیداها اجازه اعتراض و باطل کردن مجمع را ندارند.

- ایسنا/اصفهان رییس فدراسیون پرورش اندام و بدنسازی گفت: از آنجایی که مجمع با استعلام وزارتخانه برگزار شد، کاندیداها اجازه اعتراض و باطل کردن مجمع را ندارند.

ناصر پورعلی فرد امروز (پنج شنبه- اول اسفند) پس از برگزاری مجمع انتخاباتی ریاست هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان اصفهان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: بسیار خوشحالم که اعضای مجمع مشاورت کردند.

قرار بر این بود که به فرانک امانی خبر بدهند که در مجمع نباشند، به این دلیل که نتوانستیم در آیین نامه این موضوع را تفکیک کنیم و خوشبختانه کاندیداهایی که به دور دوم آمدند برای رای دادن ایشان اتفاق نظر داشتند.

وی ادامه داد: اگر مجمع را ادامه نمی دادیم باید در یک دوره دیگر مجمع را برگزار می کردیم، اما دوستان نظر دادند که امروز مجمع برگزار شود و خدا را شکر در آرامی برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پورعلی فرد افزود: رای گیری بین دو کاندیدای باقی مانده صورت گرفت و هر دو به صورت کتبی اعلام کردند و به رای هر دو کاندیدا احترام گذاشتیم.

از آنجایی که مجمع با استعلام وزارتخانه برگزار شد کاندیداها نمی توانند مجمع را باطل کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصفهان از استان های فعال در پرورش اندام و بدنسازی است

اصفهان از استان های فعال در پرورش اندام و بدنسازی است