مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 اسفند 1398 ساعت 11:352020-02-20اجتماعي

اشتغال نیمی از کارمندان دولتی زن در آموزش و پرورش


مدیرکل امور زنان و خانواده وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه از بین دو میلیون و 400 هزار کارمند دولت یک میلیون کارمند از میان زنان هستند، گفت: - بیش از 500 هزار نفر از این زنان در آموزش و پرورش اشتغال دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فرحناز مینایی پور در مراسم امضای تفاهم نامه بین معاونت رییس جمهور در امور زنان و خانواده و وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه در مجموع نیمی از کارمندان زن کشور در آموزش و پرورش شاغلند افزود: همچنین از بین 15.

5 میلیون نفر جمعیت دانش آموز کشور بین 7.

5 تا 8 میلیون دانش آموز دختر هستند.

وی با اشاره به اینکه از جمله اهدافی که در دفتر امور زنان آموزش و پرورش دنبال می شود محرومیت زدایی آموزشی و پرورشی بین دختران است، اظهار کرد: همچنین بسترسازی برای توسعه مشارکتی و افزایش نقش آفرینی دختران، تحقق عدالت جنسیتی در آموزش و پرورش، توان افزایی ارتقای شغلی و مدیریتی زنان از دیگر اهداف دنبال شده در آموزش و پرورش برای زنان و دختران است.

به گفته وی در طرح بهبود وضعیت آموزشی، بهداشتی دانش آموزان دختر مناطق محروم کشور با اولویت مدارس شبانه روزی افزایش دانش، نگرش و عملکرد بهداشتی دختران دانش آموز در دوران بلوغ به ویژه دختران دانش آموز دوره اول متوسطه (پایه هفتم) و والدین آنها دنبال شده که در مجموع بیش از 90 هزار نفر در این طرح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتغال نیمی از کارمندان دولتی زن در آموزش و پرورش

اشتغال نیمی از کارمندان دولتی زن در آموزش و پرورش