مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 اسفند 1398 ساعت 11:362020-02-20سياسي

زیرساخت های «بند دره» بیرجند در حال آماده سازی است


سید کمال الدین میرجعفریان روز پنجشنبه در حاشیه بازدید استاندار خراسان جنوبی از آغاز عملیات تامین زیرساخت های تفریحی و گردشگری بند دره شهر بیرجند افزود: یکی از زیرساخت های بسیار ضروری و مورد نیاز مردم استان به ویژه شهر بیرجند داشتن فضای تفرجگاهی مناسب برای خانواده ها، مسافران و میهمانان بود.

وی بیان کرد: براساس برنامه ریزی های انجام شده و با دستور استاندار خراسان جنوبی، همه دستگاه های مربوطه برای تامین زیرساخت های لازم در منطقه گردشگری بند دره بیرجند بسیج شده اند.

معاون استاندار خراسان جنوبی اظهار داشت: عملیات اجرایی این پروژه 22 بهمن امسال با حضور استاندار آغاز شد و در یک هفته این طرح وارد فاز اجرایی شده است.

وی گفت: همچنین مقرر شد تمامی دستگاه ها به ویژه راهداری و حمل و نقل جاده ای، شرکت توزیع برق، گاز، شرکت آب و سایر دستگاه ها با محوریت شهرداری نسبت به اجرای این طرح مهم اقدام کنند.

وی بیان کرد: یکی از موانعی که در این محدوده وجود داشت موضوع جاده دسترسی بود که با هماهنگی ها و پیگیری استاندار در سفر رییس بنیاد مستضعفان به استان با طرح تعریض آن موافقت شد.

میرجعفریان ادامه داد: سازمان اموال و املاک بنیاد مستضعفان با واگذاری 40 متر زمین و ایجاد آیلند در بلوار ورودی بند دره موافقت کرد و اکنون عملیات اجرایی تسطیح و تعریض جاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیرساخت های «بند دره» بیرجند در حال آماده سازی است

زیرساخت های «بند دره» بیرجند در حال آماده سازی است