مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 اسفند 1398 ساعت 12:202020-02-20سياسي

انتخابات نماد اقتدار داخلی و بین المللی نظام اسلامی است


امام جمعه و فرماندار میامی در بیانیه ای مشترک ضمن دعوت آحاد مردم برای حضور در انتخابات، این رویداد مهم را نماد اقتدار داخلی و بین المللی نظام اسلامی دانستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام صفایی پور، امام جمعه و احمد ملایری، فرماندار میامی در پیامی از احاد مردم برای حضور مردم در انتخابات دعوت کردند، متن پیام به این شرح است: بهترین صحنه های تجلی همدلی و پایبندی به انقلاب اسلامی، آن زمانی است که مردم در صحنه های دفاع از نظام و انقلاب خود حضور می یابند و بر پایه بصیرت، آگاهی و دور اندیشی خود بهترین ها را برای این دیار اسلامی رقم می زنند.

مردمی که در طول سال های پس از پیروزی انقلاب اسلامی همواره با نگاه ملی و اعتقادی و با رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی آماده دفاع از نظام و انقلاب بوده اند امروز نیز در جبهه جهاد اعتقادی خود به پای این نظام اسلامی ایستاده اند و اینگونه است که قله های رفیع سربلندی و موفقیت از آن این مردم است.

حضور در انتخابات نیز یکی از صحنه های زیبایی است که به بهترین نحو ممکن، پایبندی مردم به اصول انقلاب اسلامی ایران را نشان می دهد و دنیا را به این باور می رساند که ملتی که انقلاب کرده به پای انقلاب خود تا پای جان ایستاده و ذره ای عقب نشینی نمی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخابات نماد اقتدار داخلی و بین المللی نظام اسلامی است

انتخابات نماد اقتدار داخلی و بین المللی نظام اسلامی است