مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 اسفند 1398 ساعت 12:202020-02-20بين الملل

گفت وگوی زلمای خلیل زاد با اشرف غنی درباره توافق طالبان


نماینده ویژه آمریکا در امور صلح افغانستان و رییس جمهوری افغانستان درباره توافق آمریکا با شبه نظامیان طالبان حول محور کاهش یک هفته ای خشونت ها گفت وگو کردند؛ - نماینده ویژه آمریکا در امور صلح افغانستان و رییس جمهوری افغانستان درباره توافق آمریکا با شبه نظامیان طالبان حول محور کاهش یک هفته ای خشونت ها گفت وگو کردند؛ دیداری که یک روز پس از اعلام پیروزی رییس جمهوری افغانستان در انتخابات جنجالی این کشور برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از خبرگزاری رویترز، عبدالله عبدالله، رقیب اصلی اشرف غنی، رییس جمهوری افغانستان که در جایگاه دوم قرار گرفته نتیجه این انتخابات را رد کرده و متعهد شده تا دولت خود را تشکیل دهد؛ اظهاراتی که خطر ایجاد یک آشوب سیاسی جدید همزمان با تلاش های آمریکا برای دستیابی به توافق خروج نیروهای آمریکایی با شبه نظامیان طالبان را به همراه دارد.

دفتر ریاست جمهوری افغانستان در بیانیه ای گفت: اشرف غنی به زلمای خلیل زاد، نماینده ویژه آمریکا در امور صلح افغانستان گفت که نشست های موثری با رهبران محلی درباره نحوه رسیدگی دولت کابل به این روند صلح داشته است.

توافق آمریکا با طالبان در جریان مذاکرات طولانی در دوحه، پایتخت قطر تحقق یافت و روز جمعه پس از نشستی میان مایک پامپئو وزیر امور خارجه آمریکا، اشرف غنی و مارک اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گفت وگوی زلمای خلیل زاد با اشرف غنی درباره توافق طالبان

گفت وگوی زلمای خلیل زاد با اشرف غنی درباره توافق طالبان