مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 اسفند 1398 ساعت 13:202020-02-20اقتصادي

ایران جز 5 کشور برتر صنعت سدسازی در جهان است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، محمد حاج رسولی ها در آیین کلنگ زنی و اجرای شبکه آبیاری پایاب سد گیوی در شهرستان کوثر (استان اردبیل) به شاخص های توسعه ای در بخش آب کشور اشاره کرد و گفت: - ، محمد حاج رسولی ها در آیین کلنگ زنی و اجرای شبکه آبیاری پایاب سد گیوی در شهرستان کوثر (استان اردبیل) به شاخص های توسعه ای در بخش آب کشور اشاره کرد و گفت: قبل از انقلاب در سطح کشور 19 سد بیشتر نداشتیم و این سد ها عموماً در مکان هایی اجرا شده بود که سختی و شرایط پروژه های اجرا شده در بعد از انقلاب را نداشت.

حاج رسولی ها افزود: در حال حاضر و بعد از انقلاب 185 سد در کشور ساخته شده است که از این حیث ایران جز پنج کشور برتر سدسازی است.

وی ادامه داد: به رغم تحریم هایی که توسط کشور های استکباری علیه ایران اعمال می شود، اما ایران در 16 کشور دنیا فعالیت های سدسازی را انجام می دهد که برای ما دستاورد مهمی محسوب می شود.

مدیرعامل شرکت منابع آب ایران همچنین فعالیت بخش نیروگاه های برق آبی در کشور را یادآور شد و گفت: در حال حاضر 12 هزار مگاوات نیروگاه برق آبی در کشور داریم که قبل از انقلاب این رقم یک هزار و 800 مگاوات بوده است.

بیشتر بخوانید:وضعیت ذخایر سد های تهران پس از بارندگی های اخیرحاج رسولی ها از وجود 2 میلیون و 400 هزار هکتار شبکه آبیاری در کشور خبر داد و گفت: ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران جز 5 کشور برتر صنعت سدسازی در جهان است

ایران جز 5 کشور برتر صنعت سدسازی در جهان است