مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 اسفند 1398 ساعت 13:452020-02-20سياسي

شوق انتخابات در پایتخت وحدت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا انتخابات یکی از شاخص های مهم نظام های مردم سالار است که در بطن خود دو عنصر تداوم و تغییر را پرورش می دهد.

تغییر در اجزا، اعضا، مسئولان و مقامات که در کنار تداوم و ثبات نظام سیاسی با خواست و اراده مردم انجام می شود.

با پایان یافتن مهلت قانونی تبلیغات نامزدها، یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ایستگاه آخر قرار گرفته و اکنون نوبت به مردم رسیده تا باری دیگر تعهد و مسوولیتشان را نسبت به میهن خود انجام دهند.

مردم سیستان و بلوچستان که در انتخابات ریاست جمهوری سال 96 سابقه مشارکت 75 درصدی را از خود به جا گذاشته اند اکنون آماده اند تا در این دوره از انتخابات نیز حماسه ای دیگر خلق کنند.

یک میلیون و 641 هزار و 314 نفر سیستان و بلوچستانی واجد شرایط رای دادن هستند که از این تعداد 148 هزارو 390 نفر قرار است برای اولین بار مشارکت سیاسی را تجربه کنند و در سرنوشت آینده کشور خود سهیم شوند.

ولایت مداری و میهن دوستی از صفات بارز مردمِ مرزدار سیستان و بلوچستان است که این صفات نقش مهمی در حضور پرشور آنان در انتخابات و سایر رویدادهای سیاسی - اجتماعی دارد.

علاوه بر این مردم این استان انتخاب فرد اصلح و شایسته برای نمایندگی در مجلس شورای اسلامی را نقطه امیدی می دانند که می تواند سایه محرومیت را زدوده و پیشرفت و آبادانی را برای آنان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شوق انتخابات در پایتخت وحدت

شوق انتخابات در پایتخت وحدت