مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 اسفند 1398 ساعت 17:062020-02-20ورزشي

سایت را نمی بستیم شرکت کنندگان جام کاسپین چهار رقمی می شدند


کیومرث بیات عصر پنجشنبه در خصوص هجدهمین دوره رقابتهای شطرنج بین المللی جام کاسپین در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار ایرنا در رشت اظهار داشت: با توجه به اینکه این دوره از رقابتها به دلیل بارش برف و بسته بودن راههای منتهی به رشت با دو روز تاخیر آغاز شد، اما در موعد مقرر سایت ثبت نام بسته و در دو روز تاخیر ثبت نام انجام نشد.

وی افزود: البته از قبل اعلام شده بود که ثبت نام تا یک روز قبل از آغاز رقابتها ادمه می یابد و اگر این ثبت نام در آن دو روز نیز انجام می شد، تعداد شرکت کنندگان چهار رقمی و شاید به یکهزار و 500 شطرنجباز نیز می رسید اما به دلیل گنجایش سالن محل برگزاری رقابتها، سایت ثبت نام بسته شد.

مسئول برگزاری مسابقات شطرنج جام کاسپین ادامه داد: به هرحال این دوره از رقابتها با توجه به مشکلات موجود شرایط جوی و آب و هوایی، بسیار خوب برگزار و همه شرکت کنندگان ایرانی و خارجی از میزبانی این دوره رضایت داشتند و این در حالی است که این مسابقات در سطح کیفی بسیار بالایی نیز برگزار شد.

وی بیان کرد: با وجود بارش برف سنگین در رشت قبل از آغاز این رقابت ها و مسدود بودن جاده ها، حدود سه هزار شطرنجباز و همراهان آنان در این دوره حضور یافته و ما در چنین شرایطی میزبان حدود سه هزار نفر بودیم و این یک امتحان بزرگی برای ما بود که خوشبختانه از این امتحان سرب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سایت را نمی بستیم شرکت کنندگان جام کاسپین چهار رقمی می شدند

سایت را نمی بستیم شرکت کنندگان جام کاسپین چهار رقمی می شدند