مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 اسفند 1398 ساعت 17:062020-02-20سياسي

همدان مهیای خلق حماسه سیاسی زمینه مشارکت حداکثری مردم فراهم است


استان ها: فردا دوم اسفندماه و روز انتخابات و صحنه ای دیگر از تعیین سرنوشت کشور است که این انتخاب هر چه آگاهانه تر باشد آینده درخشان تری را برای کشور به ارمغان خواهد آورد.

مردم ایران اسلامی و استان همدان فردا یک حماسه دیگر رقم خواهند زد و در صحنه حاضر می شوند و تحرکی را در عرصه های مختلف کشور ایجاد خواهند کرد و مجلس قوی را پایه گذاری می کنند چراکه آسایش و پیشرفت کشور در سایهٔ قوی شدن تحقق پیدا خواهد کرد کمااینکه به فرمودهٔ مقام معظم رهبری یکی از مؤلفه های قوی شدن این است که مجلس قوی داشته باشیم و مردم این فاکتور را رقم خواهند زد.

یکی از شهروندان همدانی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه فردا پای صندوق رأی حاضر خواهد شد، گفت: ما نیازمند نمایندگان سالم هستیم چراکه اگر نماینده از لحاظ اقتصادی و مالی سالم باشد راحت از حق مردم دفاع می کند.

برگزاری اولین انتخابات در گام دوم انقلاب اسلامی مازیار امیری با بیان اینکه انتخابات فردا اولین انتخابات در گام دوم انقلاب اسلامی است و می تواند مقدمه ای برای تشکیل مجلس قوی باشد، گفت: مشارکت حداکثری یک ضرورت است و باید در انتخابات شرکت آگاهانه داشت.

یکی دیگر از شهروندان همدانی نیز با بیان اینکه بر اساس وظیفه خود در انتخابات فردا شرکت خواهد کرد، گفت: انتخابات امسال از حساسیت بالایی برخورد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همدان مهیای خلق حماسه سیاسی زمینه مشارکت حداکثری مردم فراهم است

همدان مهیای خلق حماسه سیاسی زمینه مشارکت حداکثری مردم فراهم است