مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 اسفند 1398 ساعت 19:152020-02-20سياسي

جمع آوری آرای مردم در 527 شعبه حوزه انتخابیه بجنورد


غلامرضا عوض زاده پنجشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: نیمی از شعبه های اخذ رای برای برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی، در حوزه انتخابیه بجنورد روستایی و نیمی شهری است.

وی افزود: مردم شهرستان های بجنورد، راز و جرگلان، گرمه، جاجرم و مانه و سملقان در 264 شعبه روستایی و 263 شعبه شهری، آرای خود را به صندوق می اندازند.

وی اظهار داشت: از 527 شعبه اخذ رای، 379 شعبه ثابت و 148 شعبه سیار است.

فرماندار بجنورد درباره آمادگی برای برگزاری انتخابات گفت: تمام تدارکات لازم در این زمینه انجام شده است، با توجه به پیش بینی هواشناسی مبنی بر بارندگی، امروز با موافقت هیات نظارت و تصویب هیات اجرایی، بخشی از عوامل و ملزومات شعبه های اخذ رای به مناطق سخت گذر بخش مرکزی و گرمخان اعزام شد.

عوض زاده با بیان اینکه سایر شعبه ها هم فردا ساعت پنج، توزیع می شود افزود: بر مبنای انتخابات گذشته، تعرفه ها به میزان 10 درصد افزایش یافته است.

وی خاطرنشان کرد: البته کمیته ای برای ارسال تعرفه ها در فرمانداری، پیش بینی لازم برای تامین تعرفه ها را انجام می دهد و در صورت درخواست، نسبت به ارسال تعرفه به شعبه ها اقدام می کند.

فرماندار بجنورد گفت: کمیته امحا هم امشب فعال است و آثار تبلیغاتی را تا شعاع 50 متری شعب اخذ رای، پاک و جمع آوری می کند تا این مکان ها برای جمع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمع آوری آرای مردم در 527 شعبه حوزه انتخابیه بجنورد

جمع آوری آرای مردم در 527 شعبه حوزه انتخابیه بجنورد