مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 اسفند 1398 ساعت 20:052020-02-20سياسي

جاده های دسترسی به صندوق های رای در شهرستان مراغه بازگشایی شد


فرماندار ویژه مراغه از بازگشایی تمامی مسیرهای دسترسی به صندوق های اخذ رای در مناطق برف گیر و روستایی این شهرستان خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی فرماندار ویژه مراغه از بازگشایی تمامی مسیرهای دسترسی به صندوق های اخذ رای در مناطق برف گیر و روستایی این شهرستان خبر داد.

حمید شکری در این خصوص اظهار کرد: با تلاش راهداران این شهرستان، هم اکنون تمامی مسیرهای اصلی روستایی بازگشایی شده و برخی از مسیرهای فرعی روستایی و صعب العبور این شهرستان نیز در حال بازگشایی است.

وی ادامه داد: در راستای برگزاری هرچه مناسب تر و باشکوه تر انتخابات با مشارکت آحاد شهروندان، تمهیدات لازم برای اخذ آرای مردمی در تمامی شعب اخذ رای انجام شده است.

وی اضافه کرد: 180 شعبه اخذ رای در مناطق مختلف شهری و روستایی برای برگزاری انتخابات و اخذ رای، آماده سازی شده و دستگاه های احراز هویت الکترونیکی نیز در تمامی این شعب مستقر شده است.

شکری گفت: در این راستا، 94 صندوق رای شامل 93 صندوق ثابت و یک صندوق سیار در مناطق شهری این شهرستان آماده اخذ آرای مردم است.

وی اضافه کرد: همچنین در روستاهای بخش مرکزی 46 صندوق شامل 23 صندوق ثابت و 23 صندوق سیار و نیز در بخش سراجو 40 صندوق شامل 12 صندوق ثابت و 28 صندوق سیار آماده اخذ آرای مردمی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جاده های دسترسی به صندوق های رای در شهرستان مراغه بازگشایی شد

جاده های دسترسی به صندوق های رای در شهرستان مراغه بازگشایی شد