مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اسفند 1398 ساعت 00:102020-02-20ورزشي

امیری: سعی داریم با پنج تیرانداز در پارالمپیک شرکت کنیم


سرمربی تیم ملی پاراتیراندازی از اعزام 5 ورزشکار به مسابقات جام جهانی العین امارات در اسفند خبر داد و گفت: بعد از این مسابقات وضعیت مهدی زمانی و محمدرضا میرشفیعی برای حضور در پارالمپیک توکیو مشخص خواهد شد.

- سرمربی تیم ملی پاراتیراندازی از اعزام 5 ورزشکار به مسابقات جام جهانی العین امارات در اسفند خبر داد و گفت: بعد از این مسابقات وضعیت مهدی زمانی و محمدرضا میرشفیعی برای حضور در پارالمپیک توکیو مشخص خواهد شد.

حسین امیری در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به برگزاری هشتمین اردوی پاراتیراندازان از پنجم اسفند در سالن تیراندازی آزادی اظهار کرد: آخرین اردوی آمادگی پنج پاراتیرانداز برای شرکت در جام جهانی العین امارات از پنجم اسفند در سالن تیراندازی ورزشگاه آزادی آغاز و تا 18 اسفند قبل از اعزام به امارات ادامه خواهد داشت.

این اردو را به جهت شبیه سازی مسابقات در آزادی برگزار کردیم تا تیراندازان با آمادگی بالایی عازم امارات شوند.

وی درباره وضعیت مهدی زمانی و محمدرضا میرشفیعی برای حضور در پارالمپیک توکیو گفت: این دو تیرانداز رکورد ورودی را برای حضور در پارالمپیک توکیو کسب کرده اند اما چون رکورد آن ها با سیاست کمیته ملی پارالمپیک هم خوانی ندارد، اعزام این دو ورزشکار به امارات با هزینه ی فدراسیون جانبازان و معلولان انجام می شود و سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیری: سعی داریم با پنج تیرانداز در پارالمپیک شرکت کنیم

امیری: سعی داریم با پنج تیرانداز در پارالمپیک شرکت کنیم