مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اسفند 1398 ساعت 03:252020-02-21اقتصادي

بودجه شهرداری زنجان به زودی نهایی می شود


عضو هیأت رییسه شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه بودجه امسال شهرداری زنجان 540 میلیارد تومان است، گفت: بودجه مردم محور است.

- عباس راشاد امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: بودجه امسال شهرداری زنجان 540 میلیارد تومان است که در بخش های مختلف پیش بینی شده و هزینه خواهد شد.

عضو هیأت رییسه شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه در بودجه امسال به مطالبات مردمی توجه شده و تلاش شده بودجه مردم محور باشد، تصریح کرد: از جمله مطالبات مردمی آسفالت و سنگفرش کردن معابر است که برای این کار بودجه مجزا در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه از کل بودجه شهر زنجان 40 درصد مربوط به مباحث عمرانی است، اضافه کرد: این مبلغ در راستای ساخت پروژه ها در نظر گرفته شده برای سال آینده هزینه خواهد شد.

راشاد در ادامه به فرآیند تدوین بودجه شهر زنجان و بررسی آن در شورای شهر اشاره کرد و گفت: یکی از موضوعاتی که ردیف های بودجه ای را تحت تاثیر قرار داد، پروژه سبزه میدان بود.

عضو هیأت رییسه شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به بسته شدن خیابان زینبیه شرقی و غربی به علت تاخیر در اجرای پروژه سبزه میدان و انتخاب جایگزین برای آن گفت: انتخاب معبر جایگزین دارای هزینه بود که همین امر بودجه را تحت تاثیر قرار داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بودجه شهرداری زنجان به زودی نهایی می شود

بودجه شهرداری زنجان به زودی نهایی می شود