مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اسفند 1398 ساعت 05:162020-02-21سياسي

همدان رنگ انتخابات گرفت یک میلیون و 404 هزار انگشت رنگین می شود


امروز دوم اسفندماه 98 مردم جای جای ایران اسلامی یک بار دیگر پای صندوق های اخذ رأی به خط می شوند تا با شرکت در انتخاباتی پرشور اقتدار کشورشان را به رخ جهانیان بکشند.

پر واضح است که حضور پرشور و آگاهانه مردم در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی نشان از بینش و آگاهی آنان دارد و سبب استحکام پایه های نظام جمهوری اسلامی ایران خواهد شد.

مردم استان همدان نیز همپای مردم سایر استان های کشور از دقایق اولیه شروع اخذ رأی پای صندوق ها حاضر شده اند تا تکلیف دینی خود را به انجام برسانند.

شور و حال وصف ناپذیر مردم استان همدان برای شرکت در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به اندازه ای است که در برخی مکان های تعیین شده برای اخذ رأی؛ مردم پیش از شروع ساعت رسمی آغاز رأی گیری حضور داشتند تا به محض آغاز رأی گیری در این حماسه سیاسی شرکت کنند.

همدان دارای 9 کرسی در مجلس شورای اسلامی است طبق گفته دبیر ستاد انتخابات استان همدان امسال و در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی؛ استان همدان با جمعیت یک میلیون و 760 هزار نفر در 10 شهرستان و 26 حوزه انتخابیه دارای 9 کرسی در مجلس شورای اسلامی است.

همچنین از جمعیت همدان یک میلیون 404 هزار و 730 نفر واجد شرایط رأی دادن هستند و شمار رأی اولی ها نیز 63 هزار و 591 نفر است که در اولین انتخابات شرکت خواه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همدان رنگ انتخابات گرفت یک میلیون و 404 هزار انگشت رنگین می شود

همدان رنگ انتخابات گرفت یک میلیون و 404 هزار انگشت رنگین می شود