مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اسفند 1398 ساعت 06:052020-02-21سياسي

یونسی: پیام عدم اقبال به لیست اصلاح طلبان نشانه نارضایتی مردم از دولت است


دستیار ویژه رییس جمهور در امور اقوام و اقلیت های دینی گفت که پیام عدم اقبال به لیست اصلاح طلبان نشانه نارضایتی مردم از دولت است.

- حجت الاسلام علی یونسی دستیار ویژه رییس جمهور در امور اقوام و اقلیت های دینی در گفت وگو با خبرنگار حوزه سیاسی خبرگزاری فارس، در پاسخ به این پرسش که وضعیت اصلاح طلبان را در این انتخابات چگونه ارزیابی می کنید، اظهار داشت: این را که باید بعد از انتخابات پرسید اما به نظر می آید وضعیت اصلاح طلبان در تهران قابل قبول است اما در بعضی نقاط متاسفانه نمایندگان مورد نظر اصلاح طلبان از صافی شورای نگهبان رد نشدند و تیغ رد صلاحیت آنها را ذبح کرده است.

وی افزود: در بعضی شهرستان ها رقابت خیلی کم است و یا رقابتی نیست اما رقابت و مشارکت در شهر تهران ایده آل نیست اما قابل قبول است.

یونسی در پاسخ به این پرسش خبرنگار فارس مبنی بر اینکه عملکرد دولت چه تاثیری بر رای اصلاح طلبان دارد، گفت: مردم به دولت نگاه می کنند.

اگر دولت را موفق بدانند بیشتر شرکت می کنند و اگر موفق ندانند کمتر شرکت می کنند.

دستیار ویژه رییس جمهور در امور اقوام و اقلیت های دینی در پاسخ به این سؤال که پس عدم اقبال به اصلاح طلبان در واقع نارضایتی مردم از عملکرد دولت نیز هست، گفت: بله ممکن است از نظر مردم اینگونه باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یونسی: پیام عدم اقبال به لیست اصلاح طلبان نشانه نارضایتی مردم از دولت است

یونسی: پیام عدم اقبال به لیست اصلاح طلبان نشانه نارضایتی مردم از دولت است