مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اسفند 1398 ساعت 06:102020-02-21سياسي

تخلفات انتخاباتی را با جدیت پیگیری می کنیم/ انتخابات سالم رمز مشارکت موثر مردم است


رییس کل دادگستری استان هرمزگان گفت: با عزم جدی موضوع تخلفات انتخاباتی را پیگیری می کنیم و اجازه نخواهیم داد رای مردم مورد خدشه قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، علی صالحی صبح امروز پس از شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی در صندوق مستقر در مسجد قدس بندرعباس اظهار کرد: مردم ما همیشه پای نظام و ارزش های آن ایستاده اند.

وی افزود: خیل جمعیت عظیمی که سردار بزرگ مقاومت را به سوی جایگاه ابدی اش بدرقه کرد، نشان داد که ملت ایران در راه خود به سمت پیشرفت و استقلال مصمم است و امروز نیز همان جمعیت فراوان را در پای صندوق های رای مشاهده خواهید کرد که چگونه عظمت و قدرت خویش را در تعیین سرنوشت آینده خویش به جهانیان ثابت می کند.

رییس کل دادگستری هرمزگان با بیان این که امروز روز رقم زدن سرنوشت در کشورمان است، اضافه کرد: حماسه بزرگ مردم در یوم الله 22 بهمن را امروز با شرکتی گسترده و آگاهانه در انتخابات تکمیل خواهیم کرد و مردم غیور هرمزگان نشان داده اند که در همه عرصه های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی با هوشمندی حضور دارند و امروز نیز بدون شک یکی از بالاترین مشارکت ها در کشور را از استان هرمزگان خواهیم دید.

صالحی همچنین درباره رسیدگی به پرونده تخلفات انتخاباتی در هرمزگان نیز اظهار کرد: با جدیت این پرونده ها را مورد بررسی قرار خواهیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخلفات انتخاباتی را با جدیت پیگیری می کنیم/ انتخابات سالم رمز مشارکت موثر مردم است

تخلفات انتخاباتی را با جدیت پیگیری می کنیم/ انتخابات سالم رمز مشارکت موثر مردم است