مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اسفند 1398 ساعت 06:152020-02-21سياسي

انگشتان آذری ها رنگ حماسه گرفت/صفوف فشرده پای شعب اخذ رای


همزمان با سراسر کشور رای گیری دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات خبرگان رهبری در 10 حوزه انتخابیه آذربایجان غربی صبح جمعه آغاز شد.

- خبرگزاری مهر - گروه استان ها: با وجود سرمای هوا از اولین دقایق آغاز کار رأی گیری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی مردم مرزدار و انقلابی آذربایجان غربی همپای سراسر کشور با حضور پرشور در پای صندوق های رأی آماده خلق حماسه دیگری هستند.

با وجود برودت هوا در پی بارش سنگین برف طی روزهای اخیر و نیز پنجشنبه شب در شهرهای استان با تنها دقایقی بیشتر از آغاز رأی گیری نگذشته اما مردم این دیار زن و مرد، پیر و جوان در صفوف طویل و بهم فشرده آماده اند در تعیین سرنوشت سیاسی کشورشان سهیم شوند.

رنگین کمان ادیان و مذاهب اعم از سنی و شیعه، ارمنی و آشوری، کلدانی و زرتشتی در این استان آماده اند تا امروز با انگشتان اشاره ای که رنگ حضور به خود خواهد گرفت بار دیگر مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و استکبار جهانی بزند.

حضور پرشور و گسترده مردم در صحنه انتخابات و آرای مردمی، از مهمترین عوامل ناکامی و یاس دشمنان نظام اسلامی است و بدون تردید امروز انتخابات مجلس شورای اسلامی در کشور در حال برگزاری است، حماسه سیاسی دیگری توسط ملت بزرگ ایران به خصوص مردم آذربایجان غربی رقم خواهد خورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انگشتان آذری ها رنگ حماسه گرفت/صفوف فشرده پای شعب اخذ رای

انگشتان آذری ها رنگ حماسه گرفت/صفوف فشرده پای شعب اخذ رای