مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اسفند 1398 ساعت 07:302020-02-21سياسي

حجت الاسلام احمدی: امروز، تابلوی عزت و غیرت در آذربایجان شرقی ترسیم خواهد شد


امام جمعه هریس با تاکید بر این که مردم، سرافرازی، عزت و عظمت ایران را در دنیا به نمایش خواهند گذاشت، گفت: امروز، تابلوی شجاعت، عزت و غیرت در آذربایجان شرقی ترسیم خواهد شد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی امام جمعه هریس با تاکید بر این که مردم، سرافرازی، عزت و عظمت ایران را در دنیا به نمایش خواهند گذاشت، گفت: امروز، تابلوی شجاعت، عزت و غیرت در آذربایجان شرقی ترسیم خواهد شد.

حجت الاسلام قهرمان احمدی در جمع خبرنگاران، با بیان این که خنثی کردن نقشه های شوم دشمنان رسم دیرین مردم آذربایجان است، افزود: امروز آزمون سختی مقابل مردم ایران قرار داشته و شاهد برگزاری اولین انتخابات در گام دوم انقلاب اسلامی هستیم و امروز حضور پای صندوق رای ضرورت دارد.

وی با بیان این که شرایط امروز جامعه ایجاب می کند که برای امنیت پایدار، منافع ملی، لبیک گویی به مقام معظم رهبری و دفاع جانانه از خون شهدا و به خصوص شهید سلیمانی، پای صندوق رای حاضر شویم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان این که حضور پای صندوق های رای و همچنین انتخاب افراد شایسته دو وظیفه مهم امروز مردم است، افزود: مردم شهرستان هریس در انتخابات گذشته مشارکت بیش از 85 درصدی خود را به نمایش گذاشته اند و حال و هوای امروز هم نشان می دهد که حماسه ای دیگر خلق خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حجت الاسلام احمدی: امروز، تابلوی عزت و غیرت در آذربایجان شرقی ترسیم خواهد شد

حجت الاسلام احمدی: امروز، تابلوی عزت و غیرت در آذربایجان شرقی ترسیم خواهد شد