مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اسفند 1398 ساعت 07:362020-02-21سياسي

ثبت احوال کرمانشاه امروز باز است


صادق خدادادی در ستاد انتخابات کرمانشاه که در محل استانداری دایر است، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: کسانی که درخواست صدور شناسنامه المثنی و یا تعویض آن را داشتند تا پایان روز چهارشنبه می توانستند در این زمینه اقدام کنند.

وی با بیان اینکه امکان صدور المثنی و تعویض شناسنامه امروز میسر نیست، گفت: افرادی که هنوز شناسنامه خود را تحویل نگرفته اند امروز می توانند به منظور حضور در پای صندوق های رای به دفاتر پیشخوان و ادارات ثبت احوال شهرستان ها مراجعه کنند.

خدادادی ادامه داد: رای دهندگان در صورتی که با مشکلی در شناسنامه خود برای رای دادن و یا کد ملی روبرو شوند نیز می توانند امروز به همکاران ما مراجعه کنند تا به این مشکل رسیدگی شود.

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی همزمان با سراسر کشور از ساعت هشت صبح امروز (جمعه دوم اسفند) در استان کرمانشاه آغاز شد و تا ساعت 18 ادامه خواهد داشت.

کار رای گیری در 6 حوزه انتخابیه استان کرمانشاه برای انتخاب هشت نماینده مجلس شورای اسلامی از بین 134 نامزد باقی مانده آغاز شده است.

براساس اعلام ستاد انتخابات کرمانشاه یک هزار و 585 صندوق اخذ رای امروز آرای مردم این استان را جمع آوری می کنند که از این تعداد 621 صندوق سیار و باقی ثابت هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت احوال کرمانشاه امروز باز است

ثبت احوال کرمانشاه امروز باز است