مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اسفند 1398 ساعت 07:552020-02-21سياسي

20 هزار نفر در استان همدان مسئول اجرا و نظارت بر انتخابات هستند


رییس هیئت نظارت بر انتخابات استان همدان گفت: 20 هزار نفر در استان همدان مسئول اجرا و نظارت بر انتخابات هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام جلال مرادی پیش از ظهر جمعه پس از شرکت در انتخابات در جمع خبرنگاران حاضر در ستاد انتخابات شهرستان همدان با بیان اینکه مردم همدان از ساعات اولیه امروز پای صندوق رأی حاضر شده ان، عنوان کرد: تمام عوامل اجرایی و نظارتی به عنوان یک امین آمادگی کامل را دارند تا حق مردم و داوطلبان در صندوق رأی حفظ شود.

وی تاکید کرد: نظارت در استان همدان در حال انجام است و تاکنون مشکلی گزارش نشده و امیدواریم انتخابات پرشور و حماسی داشته باشیم تا باز هم مشتی محکم بر دهان آمریکا بکوبیم.

حجت الاسلام مرادی با بیان اینکه 20 هزار نفر در استان همدان مسئول اجرا و نظارت بر انتخابات هستند، گفت: 5 هزار نفر از عوامل نظارتی و هیئت نظارت در استان، شهرستان و بخش حاضر هستند.

وی گفت: 27 هیئت نظارت در استان، 10 هیئت نظارت در شهرستان و 16 هیئت نظارت در بخش کار رصد و نظارت را انجام می دهند و این اطمینان وجود دارد که ناظرین امانتداری را انجام دهند.

رییس هیئت نظارت بر انتخابات استان همدان بابیان اینکه طبق قانون 10 ساعت زمان برای رأی گیری اولیه مد نظر است و در صورت نیاز تمدید می شود، گفت: فردا نتایج یازدهمین دوره انتخابات مجلس را اعلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

20 هزار نفر در استان همدان مسئول اجرا و نظارت بر انتخابات هستند

20 هزار نفر در استان همدان مسئول اجرا و نظارت بر انتخابات هستند