مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اسفند 1398 ساعت 08:552020-02-21سياسي

مردم متوجه انتخابات کم فروغ باشند/40 اصلاح طلب در مجلس بعدی داریم


کاندیدای فهرست اصلاح طلبان در تهران گفت: امیدواریم که مردم نسبت به سرنوشت شان ارزان فروشی نکنند و متوجه عواقب یک انتخابات کم فروغ باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد علی وکیلی پس از حضور در حسینیه ارشاد در جمع خبرنگاران با بیان اینکه انتخابات همیشه برای ایران نقش رفراندوم را دارد اظهار داشت: این دوره نقش انتخابات بسیار مهمتر از دفعات قبل است به دلیل اینکه تحولات زیادی در کشور رخ داده است.

وی ادامه داد: مردم نسبت به وضعیت معیشتی شان گله دارند و حضورشان در انتخابات می تواند به مسئولان اعتماد به نفس دهد و از سوی دیگر خنثی کننده توطئه های دشمن باشد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه هرکس ایران را دوست دارد پای صندوق های رای بیاید تصریح کرد: این بیانات مقام معظم رهبری نشان دهنده آن است که راهبرد نظام جمهوری اسلامی درباره انتخابات به معنای رسیدن به نتیجه دلخواه نیست بلکه راهبرد نظام جمهوری اسلامی همواره انتخابات خوب و با مشارکت بالاست.

وکیلی افزود: متاسفانه برخی از جریانات سیاسی انتخابات خوب را فقط با نتیجه دلخواه تعبیر می کنند در حالی که اگر راهبرد نظام جمهوری اسلامی درست باشد باید همه ارکان نظام و رسانه های جمعی انتخابات خوب را در دستور کار قرار می دادند و به دنبا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم متوجه انتخابات کم فروغ باشند/40 اصلاح طلب در مجلس بعدی داریم

مردم متوجه انتخابات کم فروغ باشند/40 اصلاح طلب در مجلس بعدی داریم