مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اسفند 1398 ساعت 09:062020-02-21سياسي

پلیس زنجان برای برگزاری انتخابات پرشور و سالم در صحنه است


سردار رحیم جهانبخش روز جمعه /2 اسفند ماه/ در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، از آمادگی صد در صدی پلیس زنجان به منظور تامین نظم و امنیت یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در این استان خبر داد و گفت: حضور در عرصه انتخابات، موجب عزت، شرف، سرافرازی و سربلندی ملت ایران اسلامی، ذلت، خواری، یاس و ناامیدی دشمنان است.

وی اظهار داشت: نیروی انتظامی به عنوان متولی نظم و امنیت در جامعه از مدت ها قبل تمهیدات لازم را برای برقراری هرچه بهتر و بیشتر نظم و امنیت و کمک به برگزاری انتخاباتی سالم و پرشورتر اندیشیده است.

سردار جهانبخش با بیان اینکه مشارکت گسترده و یکپارچه مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه ایران در انتخابات مظهر حماسه سیاسی در عرصه جهانی است، تاکید کرد: حضور در انتخابات یک تکلیف شرعی و موجب پیشرفت، آبادانی، توسعه و اقتدار کشور است.

وی تصریح کرد: در طول عمر با برکت انقلاب، حضور گسترده ملت ایران در برهه های حساس، تعیین کننده و سرنوشت ساز، همواره موجب ناکامی دشمنان در رسیدن به مقاصد و اهداف شوم و ددمنش است و به حتم امروز نیز با حضور گسترده و یکپارچه در پای صندوقهای اخذی رای، جواب قاطع و دندان شکنی به یاوه گویان و بدخواهان کشور خواهند داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلیس زنجان برای برگزاری انتخابات پرشور و سالم در صحنه است

پلیس زنجان برای برگزاری انتخابات پرشور و سالم در صحنه است