مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اسفند 1398 ساعت 09:462020-02-21سياسي

کرمانی ها سلیمان وار به میدان آمدند انگشت هایی که رنگ انتخاب گرفت


دریافت 9 MB خبرگزاری مهر - گروه استان ها؛ مردم استان کرمان دوم اسفند را با رنگ و بویی دیگر آغاز کردند و امروز مردم شهر پایگاه مقاومت، دیار سردار سرافراز وطن برای ادای دین به سردار سلیمانی و ادامه راهش در پای صندوق های رأی حضور پیدا کرده اند و فریاد می زنند که من هم قاسم سلیمانی هستم .

امروز مردم به صحنه آمده اند تا حماسه ای عظیم خلق کنند و علیرغم تمامی دسیسه های دشمنان برای کمرنگ کردن این حضور؛ شاهد مشارکت گسترده مردم از ساعات ابتدایی رأی گیری هستیم و ندای حماسه حضور از گوشه و کنار استان پهناور دیار کریمان به گوش می رسد.

اما یکی از شلوغ ترین شعبه های اخذ رأی کرمان مربوط به گلزار شهدا و جوار مزار سردار شهید سلیمانی است و مردم از ساعات ابتدایی صبح و پیش از آغاز رأی گیری در این مکان حضور پیدا کردند و رفته رفته این حضور بیشتر می شود.

مردم ولایتمدار کرمان در ابتدا به زیارت شهدای مقاومت رفته و بعد از ادای دین به مقام والای شهید سرافزار جهان اسلام سردار سلیمانی رأی خود را به صندوق می اندازند تا ثبات کنند راه او را ادامه می دهند.

زن و مرد، پیر و جوان آمده اند تا در حماسه آفرینی ملت ایران شریک باشند.

خون شهدا با حضور مردم در صحنه انتخابات پررنگ تر می شود خانواده ای به همراه فرزندانشان در این جشن ملی شرکت کرده و رأی خودشان را با دست فرزن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرمانی ها سلیمان وار به میدان آمدند انگشت هایی که رنگ انتخاب گرفت

کرمانی ها سلیمان وار به میدان آمدند انگشت هایی که رنگ انتخاب گرفت