مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اسفند 1398 ساعت 09:552020-02-21سياسي

سوز سرما مانع حضور نشد انگشت های اشاره رنگ انتخاب گرفت


بالاخره روز انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به نقطه آخر رسید و امروز مردم کردستان در سراسر این استان با حضور در پای صندوق های اخذ رای، کاندیدای اصلح خود را راهی مجلس خواهند کرد.

هوای کردستان در 48 ساعت گذشته کاملاً بارانی بود و شب گذشته بارش ها قطع شد و امروز علیرغم اینکه بارانی را شاهد نبودیم اما با سوز سرمای صبحگاهی انتظار می رفت شاهد حضور مردم در پای صندوق های رای در ساعات اولیه آغاز رای گیری نباشیم اما سوز سرما هم مانع حضور مردم پای صندوق های رای نشد.

در همان دقایق اولیه مردم انقلابی و همیشه در صحنه کردستانی در شعب اخذ رای حضور یافتند تا ارادت و اعتقاد خود به نظام را به نمایش بگذارند و پیام نفرت خود را از دشمنانی که قصد داشتند بین انان و نظام فاصله بیاندازند، اعلام کنند.

در روزهای گذشته نیز مسئولان، احزاب و گروه های مختلف در بیانیه های جداگانه ای مردم را برای حضور حداکثری در انتخابات ترغیب کردند و از آنان دعوت کردند تا با رای خود و انتخاب نمایندگان اصلح در سرنوشت خود و کشور نقش افرینی کنند.

از همین رو خود مسئولان از اولین کسانی بودند که با حضور در شعب مختلف اخذ رای در سراسر استان رای خود را به صندوق انداختند و مردم نیز در همان دقایق اولیه آغاز رای گیری در شعب اخد رای حضور یافتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوز سرما مانع حضور نشد انگشت های اشاره رنگ انتخاب گرفت

سوز سرما مانع حضور نشد انگشت های اشاره رنگ انتخاب گرفت