مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اسفند 1398 ساعت 10:052020-02-21سياسي

رییس هیات نظارت بر انتخابات استان: 10 تخلف انتخاباتی در همدان مستند شد


حجت الاسلام جلال مرادی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تخلف های انتخاباتی در سامانه ناظر مردم که از سوی شورای نگهبان برای سراسر کشور اعلام شده به صورت مستمر رصد می شود.

وی اضافه کرد: تخلف های صورت گرفته در هر استان توسط معاونت اجرایی انتخابات شورای نگهبان دسته بندی و به هر استان ارجاع می شود که تاکنون 10 مورد از تخلف های مربوط به نامزدهای انتخاباتی همدان که مدارک مستند و مستدل آنها به ثبت رسیده به دادستان های حوزه انتخابیه برای رسیدگی ابلاغ شده است.

رییس هیات نظارت بر انتخابات استان همدان با اشاره به اینکه 50 تخلف نیز قبل از زمان قانونی و مجاز تبلیغات توسط کاندیداها صورت گرفت که منجر به تشکیل پرونده شده است افزود: این تخلف ها قبل از راه اندازی سامانه ناظرمردم است.

حجت الاسلام مرادی یادآوری کرد: از صبح امروز تاکنون موردی از تخلف نامزدها و هوادارانشان گزارش نشده است.

وی با اشاره به اینکه 20 هزار نفر عوامل اجرایی و نظارت در روند انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حضور دارند گفت: پنج هزار نفر از این تعداد نیروهای نظارت و بازرسی در پای صندوق های رای هستند.

حجت الاسلام مرادی به آمادگی عوامل نظارت بر انتخابات در سراسر استان اشاره کرد و گفت: این افراد امین آرای مردم هستند تا به خوبی از امانت مردم حفاظت و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس هیات نظارت بر انتخابات استان: 10 تخلف انتخاباتی در همدان مستند شد

رییس هیات نظارت بر انتخابات استان: 10 تخلف انتخاباتی در همدان مستند شد