مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اسفند 1398 ساعت 10:252020-02-21سياسي

مشارکت مردم استان سمنان در انتخابات 10 درصد بیشتر از متوسط کشوری


رییس ستاد انتخابات استان سمنان بابیان اینکه مشارکت مردم استان طی انتخابات پیشین 10 درصد از متوسط کشور بیشتر بوده است، گفت: مشارکت مردم در حماسه سیاسی انتخابات مطلوب است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حبیب الله خجسته پور ظهر آدینه در حاشیه بازدید از شعبه های اخذ رأی شهر سمنان در گفتگو با خبرنگاران ضمن بیان اینکه مشارکت مردم استان سمنان در حماسه سیاسی انتخابات مطلوب است، گفت: تا ظهر امروز 84 هزار نفر از مردم استان سمنان در انتخابات شرکت کرده و آرای خود را به صندوق های رأی انداختند.

وی ضمن بیان اینکه 638 شعبه اخذ رأی در استان سمنان برای روند رأی گیری مشخص شده است، افزود: مردم می توانند با در دست داشتن شناسنامه و کد ملی به یکی از این شعبه ها مراجعه در این حماسه سیاسی شرکت کنند.

رییس ستاد انتخابات استان سمنان بابیان اینکه مردم می بایست آرای خود را به ساعات انتهایی شب موکول نکنند، ابراز داشت: انتظار می رود هم استانی ها در همین بعدازظهر امروز پای صندوق ها حضور یافته و در این انتخاب سرنوشت سیاسی مشارکت کنند.

خجسته پور ضمن بیان اینکه طی 10 دوره گذشته انتخابات مجلس شورای اسلامی، مشارکت مردم استان 10 درصد از متوسط کشور بیشتر بوده است، در ادامه تصریح کرد: پیش بینی می شود با مشارکت حداکثری مردم استان سمنان این روند برای امسال نیز ادامه یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت مردم استان سمنان در انتخابات 10 درصد بیشتر از متوسط کشوری

مشارکت مردم استان سمنان در انتخابات 10 درصد بیشتر از متوسط کشوری