مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اسفند 1398 ساعت 11:352020-02-21سياسي

انگشتان رای اولی البرز رنگ انتخاب گرفت


شاید یکی از ناب ترین حس های زندگی لحظه ای است که برای نخستین بار انگشت اشاره ات رنگ انتخاب می گیرد و به خود می بالی به آن حد از بلوغ فکری رسیده ای که می توانی در کنار سایرین در انتخاب سرنوشتش دخیل باشی واز تو به عنوان رای اولی یاد می شود.

شعبه های اخذ رای استان البرز امروز با حضور رای اولی ها نشاط سیاسی پیداه کرده است زیرا دانش آموزان با در دست داشتن شناسنامه خود حاظر شده اند تا به بدخواهان یادرآوری کنند که پشت انقلاب امام و شهدا ایستاده اند.

در چله دوم انقلاب رای اولی های البرزی لبیک گوی جهاد سیاسی – اجتماعی ولایت فقیه شده اند تا همانند ایثارگران 40 سال انقلاب در رکاب ولایت گام بردارند.

رای اولی ها امنیت و آرامش کشور را مرهون شهدای گرانقدرمی دانند لذا رهرو بودن مکتب شهدا را وظیفه ای ملی می دانند تا دشمنان در اهدافشان ناکام بمانند.

آینده سازان ایران اسلامی می گویند آمده اند تا به ابرقدرت ها اعلام کنند که با تلاش بیشتر دربخش علمی و مهارت آموزی در راه توسعه کشور و عبور از تحریم های ناجوانمردانه علیه ایران گام برمی دارند.

نوجوانان و جوانان گام دوم انقلاب را سرلوحه کارشان قرار داده اند چون تاکید رهبر معظم انقلاب است پس از هیچ کوششی دریغ نمی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انگشتان رای اولی البرز رنگ انتخاب گرفت

انگشتان رای اولی البرز رنگ انتخاب گرفت