مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اسفند 1398 ساعت 12:302020-02-21سياسي

معاون فرماندار میبد: حضور حماسی مردم در ساعات اولیه بیانگر مشارکت خوب آنهاست


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار میبد حضور حماسی مردم این شهرستان در ساعات اولیه انتخابات را نشانگر مشارکت عالی و همبستگی خوب مردم میبد ذکر کرد.

- ایسنا/یزد معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار میبد حضور حماسی مردم این شهرستان در ساعات اولیه انتخابات را نشانگر مشارکت عالی و همبستگی خوب مردم میبد ذکر کرد.

سید بهروز موسوی در گفت وگو با ایسنا گفت: ستاد انتخابات شهرستان میبد طی هفته های گذشته در همه بخش های امنیتی، انتظامی، نظارت و اجرایی، تلاش شبانه روزی خوبی داشته است تا انتخاباتی سالم و قوی برپا شود.

وی افزود: در شهرستان میبد 76 صندوق اخذ رای وجود دارد که 58 صندوق ثابت و 18 صندوق به صورت سیار برقرار است و کار رای گیری را به نحو احسن انجام می دهند.

موسوی با بیان این که شهرستان میبد نزدیک به 62 هزار نفر واجد شرایط رای دادن دارد، اظهار کرد: رای اولی ها امسال در شهرستان میبد 2600 نفر هستند و حضور حماسی مردم در ساعات اولیه انتخابات، نشان از مشارکت عالی و همبستگی خوب مردم میبد است.

معاون فرماندار تصریح کرد: تمام شرایط امنیتی، نرم افزاری و سخت افزاری در کلیه صندوق های اخذ رای برپاست و تاکنون در شهرستان میبد مشکلی وجود نداشته و امیدواریم با تمهیداتی که اندیشیده شده، هم در بعد پشتیبانی، هم نظارت و اجرایی شاهد انتخابات خوب، سال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون فرماندار میبد: حضور حماسی مردم در ساعات اولیه بیانگر مشارکت خوب آنهاست

معاون فرماندار میبد: حضور حماسی مردم در ساعات اولیه بیانگر مشارکت خوب آنهاست