مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اسفند 1398 ساعت 13:002020-02-21سياسي

رمز پایداری ملت ایران وفاداری به خون شهداست


فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان گفت: رمز پایداری 40 ساله ملت ایران در برابر دشمنان، وفاداری به خون شهدا و تداوم راه آنان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار اباذر سالاری در مراسم گرامیداشت سردار شهید سپهبد سلیمانی و شهدای روستای گنج شهرستان حاجی آباد اظهار کرد: 40 سال تلاش دشمنان نظام بر علیه نظام اسلامی ما به هیچ ثمره ای برای آنان نرسیده است و ملت ایران اسلامی که با پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی عزت و اقتدار خود را به دست آورد، هم اکنون در نقطه ای کم نظیر از حیات انقلابی خویش قرار گرفته است.

وی با بیان این که رمز پایداری 40ساله ملت ایران در برابر دشمنان، وفاداری به خون شهدا و تداوم راه آنان است، افزود: با گذشت بیش از چهل سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی شاهد پیشرفت و آبادانی این کشور در عرصه های مختلف هستیم.

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان با اشاره به شهادت سردار سلیمانی و اثرات عمیق آن بر حیات جامعه اسلامی، تصریح کرد: رمز عزت و محبوبیت شهید سلیمانی، معنویت و ولایتمداری ایشان بود و فقط برای خدا، مردم و سربلندی نظام مقدس تلاش می کرد.

سردار سالاری همچنین اضافه کرد: شهدا با سیر و سلوک شان در زمان حیات خود و با اثربخشی عمیق خون پاک شان پس از شهادت، همواره منبع فوران شور و عشق در جامعه بوده اند و ما دیدیم که تشییع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رمز پایداری ملت ایران وفاداری به خون شهداست

رمز پایداری ملت ایران وفاداری به خون شهداست