مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اسفند 1398 ساعت 13:162020-02-21سياسي

شوق انتخابات و حرکتی برای تثبیت مردمسالاری دینی


یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرهای مختلف کشور، فرصتی دوباره برای به نمایش درآمدن حقوق عامه مردم برای تصمیم گیری و قانون گذاری در مهم ترین رکن نظام اسلامی در آخرین روزهای سرد سال است.

شرکت در انتخابات مختلفی چون ریاست جمهوری، خبرگان رهبری، مجلس شورای اسلامی و شوراهای اسلامی شهر و روستا، در چهل و یک سال گذشته، آزادی انتخاب و عقیده را در عرصه سیاسی و مشارکت اجتماعی کشورمان به نمایش گذاشته است.

حضور اقشار مختلف مردم از پیر و جوان، زن و مرد در آزمون انتخاب نمایندگان مجلس، نشان داده که ملت بزرگ ایران فراتر از سلایق و عقاید، پشتوانه اصلی و جدایی ناپذیر جمهوری اسلامی است.

دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب در چندسال اخیر با توجه به اعمال تحریم های یک طرفه و نیز مشکلات به وجود آمده از این ابزارهای فشار توسط غرب و آمریکا، حضور در پای صندوق های رای را به عنوان نمایش اقتدار و مشروعیت نظام جمهوری اسلامی، بیش از پیش پراهمیت کرده است؛ امری که می تواند با حضور و مشارکت بیشتر آحاد مردم زمینه ساز شکست تحلیل های دشمنان و بدخواهان خارجی و ایادی فرصت طلب داخلی شود.

امیر احمدی یکی از رای اولی هایی که نخستین بار در انتخابات شرکت می کند، به خبرنگار می گوید: شرکت در انتخابات و رای گیری، تجربه ای متفاوت از مشارکت در عرصه اجتماعی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شوق انتخابات و حرکتی برای تثبیت مردمسالاری دینی

شوق انتخابات و حرکتی برای تثبیت مردمسالاری دینی