مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اسفند 1398 ساعت 13:452020-02-21سياسي

اختصاص چهار شعبه در دادسرای تهران برای رسیدگی به جرایم انتخاباتی


جلسه مشترک ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم انتخاباتی استان تهران و ستاد امنیت انتخابات استان تهران برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، جلسه مشترک ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم انتخاباتی استان تهران و ستاد امنیت انتخابات استان تهران برگزار شد.

گودرزی معاون امنیتی استانداری تهران و رییس ستاد امنیت انتخابات در ابتدای این جلسه با بیان اینکه شش هزار و 659 شعبه و 62 مخزن رأی در استان تهران وجود دارد، از مردم خواست تا با توجه به فرایند سیستماتیک بودن انتخابات تا پیش از پایان زمان اخذ رأی، برای شرکت در انتخابات پای صندوق رأی بیایند.

در ادامه این نشست، ستایشی، معاون رییس کل دادگستری استان تهران، دبیر ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم انتخاباتی استان تهران و رییس کمیته حقوقی ستاد انتخابات استان تهران عنوان کرد: با توجه به مشارکتی که تاکنون صورت گرفته، امر انتخابات با دقت، صحت و سرعت انجام شده است.

دبیر ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم انتخاباتی استان تهران ضمن قدردانی از استاندار، رییس ستاد انتخابات استان تهران و معاون امنیتی و انتظامی و رییس ستاد امنیت انتخابات استان تهران، گفت: دستورالعمل رصد فضای مجازی از باب وقوع جرایم و تخلفات انتخاباتی از ناحیه ستاد مرکزی پیشگیری و رسیدگی به جرایم انتخاباتی در جلسه هشتم تصویب شده و شعب مذ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص چهار شعبه در دادسرای تهران برای رسیدگی به جرایم انتخاباتی

اختصاص چهار شعبه در دادسرای تهران برای رسیدگی به جرایم انتخاباتی