مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 اسفند 1398 ساعت 05:102020-02-22اقتصادي

برای گرفتن وام هیچ وقت دیر نیست


مدیر پروژه سرمایه گذاری اشتغال فراگیر روستایی وزارت کار با بیان اینکه هیچگاه برای دریافت تسهیلات دیر نیست به جوانان توصیه کرد: قبل از شروع هر کاری ایده داشته باشند تا بتوانند طرح خود را پشتیبانی و پیگیری کنند.

- مدیر پروژه سرمایه گذاری اشتغال فراگیر روستایی وزارت کار با بیان اینکه هیچگاه برای دریافت تسهیلات دیر نیست به جوانان توصیه کرد: قبل از شروع هر کاری ایده داشته باشند تا بتوانند طرح خود را پشتیبانی و پیگیری کنند.

رامین اسدی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: برای شروع کار نیازمند داشتن ایده هستیم و نداشتن طرح و ایده در حال حاضر به یک معضل بزرگ تبدیل شده است.

وی گفت: در کشور ما چون قیمت تمام شده محصول پایین است هر چیزی که تولید شود و زمینه صادرات داشته باشد توجیه پذیر است.

مثلا ضایعات که طلای سیاه نام گرفته، ارزش افزوده دارد و می توان آن را صادر کرد چون قیمت تمام شده آن پایین است بنابر این اگر ضایعات جمع اوری و صادر شود ارزش افزوده زیادی برای کشور به دنبال دارد.

بسیاری از طرح های اشتغال بازار صادراتی دارند مدیر سرمایه گذاری پروژه اشتغال فراگیر روستایی وزارت کار درباره بازار صادراتی طرح های اشتغال گفت:در حال حاضر بسیاری از طرح ها بازار صادراتی دارند؛ محصولات گلخانه ای و صیفی جات و همچنین زعفران در بسته بندی های مرغوب صاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای گرفتن وام هیچ وقت دیر نیست

برای گرفتن وام هیچ وقت دیر نیست