مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 اسفند 1398 ساعت 05:202020-02-22اقتصادي

سهام کیش ایر در بورس عرضه می شود


عضو هیات مدیره و معاون اقتصادی سازمان منطقه آزاد کیش از آماده سازی کیش ایر برای واگذاری بخشی از سهام آن در بازار سهام خبر داد.

- ناصر آخوندی صبح امروز(سوم اسفند ماه) در نشست شورای مدیران منطقه آزاد کیش، گفت: در راستای اجرای سیاست های اصل 44، سهام کیش ایر به عنوان نخستین ایرلاین کشور در بورس عرضه خواهد شد که در این خصوص ساختار شرکت بر اساس استاندارد ها و چارچوب مقرراتی سازمان بورس و اوراق بهادار در حال اصلاح است.

آخوندی افزود: حرکت به سمت کاهش پروازهای چارتری و تلاش برای سود دهی کیش ایر آغاز شده و گام های موثری در این زمینه برداشته شده است.

وی ادامه داد: در طول هشت ماه گذشته ظرفیت مسافری و ناوگان کیش ایر توسعه و رشد دو برابری داشته و یک فروند ایرباس A321، یک فوکر F100 و دو فروند بویینگ MD که زمین گیر بودند به ناوگان فعال این شرکت بازگشته است.

عضو هیات مدیره سازمان منطقه آزاد کیش افزود: این روند بر درآمد زایی کیش ایر اثر مطلوبی خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه صنعت هوایی دچار پیری شده است باید دانش، تخصص، تجربه و پشت کار در کالبد مدیریتی این صنعت تزریق شود.

عضو هیات مدیره سازمان منطقه آزاد کیش افزود: صنعت هوایی در اکثر دنیا یا در ابتدا پول ساز نبوده و یا نمونه ها و الگوهای موفق آنها را می بینیم که معیار ها و المان های اقتص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهام کیش ایر در بورس عرضه می شود

سهام کیش ایر در بورس عرضه می شود